Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
Reklamacije

Neispravni uređaj možete odnijeti u ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas u poslovnicu nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. Sve reklamacije se prosljeđuju u ovlaštene servise, te mi ne odlučujemo hoće li neki proizvod biti popravljen/zamijenjen ili ne.

Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti pravilno ispunjen obrazac za reklamaciju te kopiju računa. Obrazac možete skinuti ovdje .

U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, oštećene jamstvene naljepnice i serijski brojevi, modificiranje biosa na grafičkim karticama, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Sva roba će prije slanja u ovlašteni servis biti detaljno pregledana. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku.

Kupci su dužni o svom trošku neispravnu robu dostaviti nama, a daljnja rješavanja reklamacije, kao i povrat iste ide na naš trošak. Adresa za slanje neispravne robe je Futura IT d.o.o., Jablanska 19, 10000 Zagreb.

Ako se reklamacija pokaže kao lažna, te je reklamirani proizvod ispravan, naplaćuje se testiranje ispravnosti uređaja (max. 1 radni sat), te povrat istog ide na trošak kupca.

Naša PICK-UP & RETURN usluga:

Želite uštedjeti vrijeme i novac za vaše reklamacije?
Nudimo uslugu prikupa reklamacija na vašoj adresi. Cijena paketa (do 20kg) iznosi 5,50€.
Sve vaše reklamacije možete poslati kurirskom službom na naš trošak, a prilikom povrata robe s reklamacije plaćate cijenu dostave 5,50€.
Za sve dodatne informacije i dogovor oko preuzimanja obratite nam se na email/skype/facebook/whatsapp ili 01/7787-044 .
Reklamacije poslane na naš trošak bez dogovora nećemo preuzeti!
Uređaj sigurno i dobro zapakirajte u njegovu original ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja tijekom transporta. Osigurajte svoj uređaj kako bi osigurali sebe!

NARUČI PRIKUP

Upute za pravilno pakiranje paketa

Kako bi Vaš paket stigao na krajnju destinaciju brzo i sigurno on mora biti adekvatno zapakiran. Pošiljatelj je dužan osigurati adekvatnu unutarnju i vanjsku ambalažu i pravilno označavanje paketa.

*Važno je da pakiranje odgovara težini sadržaja tako da proizvodima unutar paketa bude omogućena zaštita prilikom transporta i automatskog sortiranja (da bude zaštićeno od pada sa oko 80cm na rub, kut, ili sa strane paketa).
*Pošiljatelj prilikom pakiranja mora posebno obratiti pozornost da način pakiranja paketa ne uzrokuje oštećenje na ostalim paketima.
*Odabir materijala za pakiranje te način pakiranja moraju odgovarati sadržaju, vrsti, dimenzijama, masi i vrijednosti paketa te duljini relacije na koju se paket prenosi. Ako je moguće koristite originalno pakiranje.
*Prilikom manipulacije sadržaj paketa ne smije se samostalno pomicati.
*Pošiljatelj je dužan osigurati materijal za pakiranje paketa te odgovara za takav izbor kao i za način pakiranja.
*Svi izloženi dijelovi paketa uvijek moraju biti najbolje zaštićeni, svi otvori (rupe, pukotine) na paketu moraju biti vidljivo osigurani i čvrsti tako da sadržaj paketa ne bi ispao.
*Ako se paket omata i povezuje pomoću folije, pobrinite se da gornji dio paketa, gdje se mora zaljepiti paketna naljepnica s bar kodom i adresa primatelja, nije naborana.
*Prazan prostor između ambalažnih materijala i sadržaja mora biti ispunjen, kako sadržaj ne bi klizio.
*Međusobno spajanje paketa ne prihvaća se na dostavu. *Ako koristite staru kartonsku ambalažu, potrebno je ukloniti sve stare naljepnice i paketne oznake.
*Pakiranje se može testirati trešnjom paketa. Ako se unutarnji sadržaj pomiče, pakiranje se mora poboljšati.

*VIDEO

PICK-UP & RETURN usluga za ovlašteni servis:

Imate problema s Vašim laptopom? Gdje god da se nalazite, možete iskoristiti PICK-UP & RETURN uslugu. Laptop Vam se pokvario te nemate vremena nositi ga na popravak? Ovlašteni servis će preuzeti Vaš laptop, popraviti ga i vratiti ga vama, štedeći vam vrijeme i novac.

VAŽNO: Uz neispravan uređaj pošaljite kopiju računa, detaljan opis kvara te vaše podatke i kontakt broj. Uređaj sigurno i dobro zapakirajte u njegovu original ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja tijekom transporta. Osigurajte svoj uređaj kako bi osigurali sebe!

*System One servisni centar Toshiba, Dell i Asus prijenosna računala, tableti, monitori, desktop.

*MR servis d.o.o. Acer, Alcatel, APC, Asus (prijenosna računala i monitori), Benq, Elotouch/Tyco, Epson, Fujitsu, HP, Lenovo Think, LG, MSI (prijenosna računala), Olympus, Panasonic, Sagem i Samsung (prijenosna računala, pisači, monitori i projektori).

 

----------------------------------- PROVJERA STATUSA REKLAMACIJE -----------------------------------